söndag 3 april 2011

Leklandsträff med Karro och Jennie

Jag och mamma träffade hennes kompisar Karro och Jennie på ett lekland här i Tyresö. Det var jättekul!

Vi lekte en stund i Tyresö centrum innan vi gick till leklandet. Det var några äldre barn som balanserade uppe på kanten och då ville jag också göra det. Krävdes en hel del koncentration för att jag skulle hålla mig kvar där uppe.

Jag lärde mig att klättra helt själv för att komma upp till rutschkanan. Knöligt men värt det när jag väl kom upp.

Swiiisch ner för kanan, jättekul!

När Jennie och Karro åkt hem så tog jag och mamma en fika. Då var det lugnt och skönt, bara jag och mamma där. Innan var det kalas för typ 20 stycken 9 åringar och det var fullt ös. När de gick var det hur roligt som helst för då blev jag inte nersprungen.














Jag och morsan var kvar på leklandet enda tills de stängde och då hämtade pappa upp oss och så åkte vi hem tillsammans.

En video på när jag klättrar och åker rutschkana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...