tisdag 3 maj 2011

Försenast kalas för mamma 26 mars

Pga alla dumma sjukdomar vi och resten av familjen haft har vi inte kunnat ha kalas för mamma med alla ännu. Men nu var det äntligen dags.

Först kom faster Kimmy och blåste ballonger till mig. Hallå där ballongen, vad gör du på väggen?


Det är bra med en faster som man bara behöver titta på för att hon ska göra som man vill hihi. Blås mera ballonger nu Kimmy, den och den och den!

Sen kom faster Lucy och hon är också en sån bra faster att hon gör som jag vill!

Sen kom min farbror M, hans fru H och mina kusiner M och E. Mammas present från dem var att de fixade maten och allt runt omkring. Perfekt för det blev supergod mat. Indisk gryta med kyckling, ris och raita. Mums! Av Lucy fick mamma ett fint stenhjärta, ljus och prydnadssten och av Kimmy fick hon braiga böcker att läsa.

Alla kusiner samlade på bild. Även några av de vuxna fick vara med.
H med lilla kusin E i famnen, Kimmy med kusin M och Lucy med mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...