torsdag 15 mars 2012

Lekdejt med Svante och Smilla 18 februari

Jag och mamma tog oss hem till mammas kompis Fanny. Där bor även mina kompisar Svante, Smilla och Loke och deras pappa Henrik. Jag, Svante och Smilla tog med oss pulkor och våra mammor och gick till pulkabacken.

Jag orkade inte dra hela vägen så då puttade jag pulkan istället.

Efter pulkaåkningen gick vi till parken en stund. Fanny puttar fart på oss.

Lite läskigt var det tyckte jag och höll i mig i Svante.
Svårt att gå men jag kämpade på. Ramlade ner en gång men efter lite tröst från mamma gick det över.

Hem till Svante och Smilla en sväng och leka, leka och leka.

Min kompis Svante.

Vi lekte på bra och snällt en lång stund men sen blev både jag och han trötta och då blev det lite små gruffligt. Men då passade jag och mamma på att åka hem istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...