onsdag 7 oktober 2009

En händelserik dag 7 oktober

Idag ringde Madelene från Tyresö Bostäder och berättade för mamma att vi ska flytta!!!
Så håll i hatten för nu ska vi äntligen bort från den här hålan!

I måndags fick jag sprutor igen, 5 månaders vaccinet. Det gick bra för bvc hade en jättefin leksak som jag kände och tittade på, så jag blev bara lite ledsen när de stack mig. Under natten fick jag alvedon 1 gång för jag hade lite feber och var inte nöjd, men det var allt.

Men tillbaka till idag. Mamma, jag, Christine och Ellie tog en promenad mot öppna förskolan och på vägen mötte vi Madde och Alva. I centrum plockade vi upp Anna och Leah också. Vi träffade en massa andra människor som vi känner också. Kattis och Melvin, Fanny, Henrik, Loke, Smilla och Svante. Mamma frågade vad Loke önskade sig i födelsedagspresent och han ville ha en Spidermansparkcykel som sprutade eld. Någon som har en på lager? Tillslut kom han fram till att han ville ha en Pokemonboll, så de har vi köpt till honom.

Jag och Ellie på öppna förskolan. Titta så fint vi kan sitta nu!


När vi skulle hem åkte vi buss. Christines premiärtur och hon var något nervös men allting gick bra!


På eftermiddagen blev vi bjudna på middag hos mormor och morfar för att fira nya lägenheten.
Då passade jag på att gosa med morfar och så lekte vi med den här leksaken jag fick av gammelmormor.


Nu vet ju ni alla att jag kan rulla från rygg till mage men ni har ännu inte sett mig "in action". Därför får ni först se en bildserie och...






.. en film på duktiga mig!

1 kommentar:

  1. Allt bra här idag?? Ny tävling hos oss igen: http://www.muppsan.com/2009/10/vinn-valfria-meandi-klader.html - Vinn Meandi kläder till värde av 500:- Missa inte!! Har även andra kanonbra tävlingar igång ;-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...