torsdag 1 oktober 2009

5 månader idag och gissa vad jag lärt mig? 1 oktober

Idag är jag hela 5 månader gammal. Kan ni förstå att jag blivit så gammal helt plötsligt?
Vi var på föräldragrupp idag också och träffade alla våra kompisar.

Ibland är jag allvarlig..

men ofta är jag busig också!

På kvällen åkte jag och mamma hem till mormor och morfar och åt middag. Först satt jag i matstolen vid borde när de åt men sen blev jag så himla avundsjuk för det blev ju aldrig min tur. Men mormor hade handlat gröt åt mig tidigare så hon skyndade sig att göra en portion till mig som jag gluffsade i mig.

Sen myste jag med morfar och Macy på fällen. Ser ni min fina kudde jag fått av mormor och morfar?
Och vet ni vad som hände när mamma och mormor var i köket och bara morfar var med mig? Jag rullade runt från rygg till mage alldeles själv och utan att fastna med armarna. Jag är såååå duktig!!! Här har jag precis kommit runt och tummen har hamnat på rätt plats också.

Numera sover jag helst så här i sängen eller där jag råkar somna. Mamma säger att när de vaknar och jag sover i deras säng så brukar jag ha fötterna uppe på pappa och huvudet intrykt i sidan på mamma. Knasigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...