onsdag 30 september 2009

Gungeligung, öppna förskolan och lägenhetstitt 30 september

Idag tog jag och mamma en promenad till centrum för att träffa Jennie och Casper. Mamma vann 5 par jeans till mig på tradera och när mamma kontaktade säljaren visiade det sig att de pratat med varandra på ett familjeforum tidigare. Jennie och Capser bor också här i Tyresö så det kändes dumt att skicka kläderna med posten. Mamma och Jennie hade så trevligt så de bestämde sig för att träffas och ta en promenad någon gång.

Så här söt var jag i vagnen på väg till centrum.


På vägen hem tyckte mamma att det väl vore kul för mig att prova gunga för första gången. Hon hade rätt, det var roligt!


Vincent gungar för första gången.


Precis när vi kommit innanför dörren ringde Lynn till mamma och frågade om vi ville hänga med henne och Spencer till öppna förskolan. Såklart vi ville, så det var bara att ta på kläderna och promenera tillbaka till centrum igen. På öppna förskolan träffade vi en mamma som heter Madde och hennes lilla dotter Alva som var 4 veckor. De följde med oss och tog en fika efter öppna förskolan, kul kul!

Jag och Spencer på öppna förskolan.


På kvällen var vi och kikade på lägenheten på Basilikagränd 62. Det var en jättefin lägenhet och mamma och pappa ska tacka ja till den. Hoppas vi får den!
Föresten hade vi fel om vilken lägenhet det var. Tydligen är alla lägenheter på samma länga nr 62.
Den överkryssade dörren är där vi trodde det var och den tjocka ringen är rätt ställe.

1 kommentar:

  1. Va kul att ni kunde skriva kontrakt idag fredag.
    Grattis Morfar o Mormor

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...