söndag 20 mars 2011

Titta på hästar och besök hos andra familjen Dahlström 5 mars

Jag tog med mig mamma, mormor och Mahjongg ut på en promenad bort till ridskolan i Tyresö.

Det var så spännande med hästarna. Mamma pekade på en häst och frågade vad det var. Jag svarade "vovvov" men till mitt försvar så hade jag aldrig sett en riktig häst tidigare. Inte så lätt att veta då.

En av de fina hästarna som fanns på ridskolan.

Mahjongg ville gärna gå in och hälsa på den här söta hästen men det fick hon inte för mormor.

Vi gick in i ridhuset en kort stund men jag ville absolut gå ner till hästarna och det fick jag inte så då gick vi ut igen.

På eftermiddagen åkte jag och mamma hem till Fanny, Henrik, Loke, Smilla och Svante. Det är de som är den andra familjen Dahlström, bara så att ni vet. Pappa kom senare för han jobbade.

Jag och Loke dansar. Smilla och Svante dansar.

Svante och jag leker.



Smilla ville dansa med mig men tyckte att jag inte höll ordentligt i hennes händer.
Middagsdags, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...