lördag 15 oktober 2011

Dans 11 september


Första danstillfället och mamma och faster Lucy följde med mig dit. Det var väldigt spännande och flera andra barn att busa med.

Full fart var det, i alla fall på mig!

Jag träffade kompisen Stella (jag säger Neja), våra mammor gick på mammagrupp tillsammans så vi träffades en del när vi var yngre. Hon är lika busig som mig och det är roligt!

Jag tyckte det var jättekul att härma danslärarens rörelser men det var svårt att lyssna och sitta still mellan alla danser.

Nu har vi dansat färdigt och ska gå till bilarna.

Jag och mamma träffade på farmor och faster Kimmy efter dansen. Först tog vi en långpromenad runt Barnsjön och då passade jag på att sova en stund. Sen lekte vi i en park.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...