onsdag 19 oktober 2011

Kalasdags 17 september


Vi bestämde att det var dags att träffas för att fira sista sommardagen. Det blev lite senare än vi tänkt men vi hade tur med vädret som lät oss ana en liten dos av sommaren ändå. Vi åkte till mina kusiner och hade kalaset där. Vi blåste massor med såpbubblor, det är jättekul! 
Jag har haft en period blandad med trots och förvirring med nytt på förskolan. Kompisar har bytt avdelning och jag saknar dem och vill leka samma buslekar med de nya barnen. Det funkar inte sådär jättebra tyvärr. Min yngsta kusin är snart 1 år och jag ville gärna vara med henne. Men det är svårt att hålla igen när jag blir arg och vill bestämma. Så efter en stund tog jag en paus med en film i soffan.

Jag och min farmor och min yngsta kusin leker med spisen.

Min äldsta kusin och jag gick ut och cyklade tillsammans. Det var roligt!

Vi cyklade till lekparken där vi gungade en stund.

När vi kom tillbaka hem till dem igen hoppade vi i deras stora studsmatta. Nu har jag kommit på hur man gör för att hoppa. Innan gick jag bara omkring och trampade i otakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...