torsdag 19 juli 2012

Båtutflykt till Utö 5 juli

Mamma, jag, morfar och gammelfaster Ingrid åkte båt till Utö över dagen. Väldigt spännande och mycket att titta på under färden. Jag hittade ett väldigt roligt ställe att ligga på och äta bulle också.

Jag undersöker Ingrids ringar, väldigt spännande.

Morfar och jag diskuterar något viktigt, kanske om båtar?

Vi hade en härlig dag och ganska tur med vädret som höll sig från att kasta massor med regn åtminstonde. Vi åt pizza och glass och gick och tittade på en gammal kvarn och hade det mysigt helt enkelt. På hemresan var det rätt jobbigt för då var jag väldigt trött och då blir jag också ganska grinig och lättretlig. Men tillslut lyckades jag somna i mammas knä och det var väldigt mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...