fredag 20 juli 2012

Hällebo 7 juli

Mormor, morfar, hundarna, jag och mamma klämde ihop oss i mormor och morfars bil och åkte hela vägen till Hällebo. Vi stannade på vägen och fikade lite och då passade jag på att leka hund.

Vi stannade en gång till lite närmare landet för att hälsa på en bekant till mormor. Mormor skulle klippa hennes hundar så de blev fina. Mormor är bra på att klippa hundar! Vi stannade rätt länge och åt god mat och efterrätt. Jag busade i trädgården och byggde med lego. Här sitter jag i knät på Anna som är mormors kompis som också var där och hälsade på.

Till slut så kom vi ju äntligen fram till Hällebo. Min första kommentar var: Här kan jag springa jättesnabbt!

Hittade till sandlådan också. Det är härligt att sitta där och gräva och filosofera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...