onsdag 1 juli 2009

Åka hem igen 21 juni

Så här mysigt hade jag det tillsammans med pappa. Pappa Dennis sov och jag sov till och från. Men jag hade så mysigt att jag var nöjd med att bara vara nära min pappa.


Vid halv 1 lastade vi oss in i bilarna för att åka hem. Mormor och morfars v40 hade börjat låta konstigt och det var den bilen vi körde till landet. Nu bytte vi så att vi tog deras Peugot istället och hade hundarna i bilen också. För om det blev problem med v40n så var det bättre att mormor och morfar var i den bilen.

Vi skulle egentligen stannat några dagar till på Hällebo, men jag fick en tid på Sacksa barnsjukhuset för att kolla hjärtat. Skrev ju det tidigare att barnläkaren på bvc tyckt sig höra ett blåsljud. Så det blev till att åka hem för tiden jag fick var på måndagen, annars skulle vi få vänta till efter sommaren och det kändes ju mindre bra.

4 kommentarer:

  1. Återigen... SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT! va fina bilder du tar jill :)
    Kramm

    SvaraRadera
  2. :) håller med om att han är söt. Kram vi ses snart

    SvaraRadera
  3. Sicket underbarn, 2 månader och kan redan läsa, skriva och blogga ;)

    Helt underbart söt är han!

    SvaraRadera
  4. Hej Jillan!

    Nu känns "ramen" mycket finare.
    Dom som känner er vet ju att du och Dennis har två syrror. En vit och en svart med lite lurv.

    Kramar från Mormor Monika

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...