måndag 13 juli 2009

Kim och Daniels bröllopsfest 4 juli

Kim och Daniel har gått och blivit gifta bara sådär. Och så blev det visst fest också!
En massa människor i deras fina hus och trädgård. Och en bebis som heter Lily som bara var några dagar äldre än mig, men med mycket mer hår. Föresten så är Kim min mammas kusin och Daniel var Kims sambo men numera make.

De vuxna gick tipspromenad i trädgården och fick svara på svåra frågor. Mammas lag var inte sådär jättebra tyvärr och inte pappas heller. Sen var det dags för mat. Mumsig mat. Mitt i grillningen började det regna. Och sen regnade det ännu mer och sen blev det nästan översvämning. Inne i tältet där vi satt och åt smällde det på taket så man inte hörde vad man själv tänkte. Eller det är vad mamma berättat för mig, jag sov mest.

Det var musiktävling också. Samma lag som i tipspromenaden. Mamma fick sitta med sitt lag och gissa själv för jag fick vara med Daniel och berätta vilket nummer på låten det var. Vi dansade också uppe på altanen framför alla! Daniel är en mysig gubbe!

På festen senare på kvällen så sov jag mest hela tiden. Det var mycket ljud och prat och musik. Då trivs jag som bäst!

En bild på mig och mormor. Mormor är jätteglad men jag är inte direkt nöjd. De däringa glasögonen var rätt läskiga faktiskt. helt plötsligt blev hela världen konstig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...