onsdag 29 juli 2009

Välkomstfest 11 juli

En underbar dag. Det var sagt att det skulle regna och vara rätt dåligt väder, men det märkte vi ingenting av. Solen sken och det var härligt ute.

Mamma lägger in lite bilder så ni kan se hur det var. Det kommer fler bilder senare när farmor och kompani kommer på besök igen. Farmor och mina fastrar tog massor av kort. Men dem får ni se senare. Mamma tänkte även berätta om hela dagen i ett väldigt väldigt långt inlägg. Beskriva mer hur allt gick till och så. Men det får också vänta tills alla bilder har kommit hem till oss.

Barbro hjälpte oss att göra den här dagen till den bästa den kunde bli. Tack så mycket Barbro!

Här läser Barbro upp fadderbrevet som mamma skrivit till mina faddrar Kim och Daniel.


Daniel läser en dikt för mig.


Jag halvsover i pappas famn. Jag sov mest hela tiden under dagen. Ni vet ju att jag sover som bäst när det är liv och rörelse och det var det massor av folk som pratade och stojade.


När det bara var någon enstaka person kvar passade pappa på att ta det här fina kortet på mig och mamma.

3 kommentarer:

  1. Vad fin pojken är. Ni får mig att vilja ha barn...

    SvaraRadera
  2. En sanslöst fin dag med bra väder och med Barbro från humanisterna som officient, blev det en minnesvärd ceremoni som alla kommer att minnas.
    Morfar

    SvaraRadera
  3. Hallo!

    Skojig bild på Mahjongg.
    Ska bli härligt att se alla
    bilder från Välkomstfesten.
    Skönt att du uppdaterade bloggen.

    Kramar Mamma/Mormor Monika

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...