tisdag 8 februari 2011

Lördag 5 februari

Hela veckan har tillbringats hemma och på lördagen kände jag mig frisk. Så jag och morsan åkte hem till mormor och busade ett par timmar. Sen kom pappa dit efter jobbet och vi åt middag tillsammans. Efter det åkte vi hem till faster Lucy och där var också faster Kimmy. Vi skulle se på Melodifestivalen tillsammans. Redan i bilen på väg dit började mamma må lite konstigt och det blev värre när vi kom fram så efter en kort stund där gick hon hem medan jag och pappa stannade kvar. När mamma kom hem upptäckte hon snabbt att magsjuka var orsaken till att hon känt sig risig innan. Hela kvällen och natten var hon dålig.

Jag leker med en tunna som pappa tagit med sig från jobbet.

Den var en jättebra trumma också!

På mormor och morfars övervåning har de en rolig telefon. Sen är det superkul att gå upp och ner i trappan också.

Mormors hundbur som står i köket. Jag älskar att krypa in där och så ska någon vuxen (helst mormor) leta efter mig, då fnittrar jag lyckligt och hoppar fram och visar mig.

Morfar kom och då blev jag jätteglad!

Måste titta noga på hur pappa gör när han bygger. Det är lite svårt att få ihop legobitarna så det är fortfarande roligare att ta i sär dem.

Sen kom mormor och ville vara med och bygga också. Roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...