tisdag 1 februari 2011

Sjukling m.m

Den 24/1 kräktes jag i bilen, när vi kom hem och mamma tog av mig overallen skakade jag som ett asplöv och var kokhet. Termometern visade 39,8 så det var inte konstigt att jag mådde dåligt. Blev ingen förskola för mig på hela veckan. Trist för jag älskar att gå dit.

På onsdagen såg jag ut så här mest hela dagen. Febern blev lägre med alvedon men försvann inte helt och jag var aptrött hela tiden.
Torsdagen var något bättre och jag orkade leka korta stunder. Vattenlek är bland det bästa jag vet och jag blir jättearg när jag måste sluta leka.
På lördagen var jag hemma och tog det lugnt med pappa. Mamma åkte hem till Siri och Olle och jobbade. De tog bilen till Sickla och bowlade. Mamma har berättat att de hade jätteroligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...