måndag 28 februari 2011

Mamma fyller 26 år 17 februari

På morgonen hade pappa fixat varsin chokladmuffins åt oss. Så det åt vi till frukost just den här speciella dagen. Till jobbet tog mamma med sig fruktsallad och glass till sina kollegor och till barnen.
Mormor hämtade mig på dagis och sen lekte jag en stund hemma hos mormor och morfar. Sen åkte vi hem till mig och åt middag och sen en god tårta. Mamma fick ett presentkort på Stadium så hon ska kunna handla vårskor sen och så pengar av gammelmormor till gardiner.

Superengagerad födelsedagspuss.

Fina tårtan som pappa ordnade åt mamma.

Tyvärr var den inte lika god som den var fin. Usch, smakade ju bara kakao tyckte jag. Men de andra smaskade på.

Min fina morfar och min fina mormor.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...