söndag 28 augusti 2011

Festligheter på Bollmoravallen 13 augusti

Morsan och jag tog bussen till Tyresö centrum och gick en liten bit till Bollmoravallen (heter den så morfar?) Där träffade vi mormor och morfar. Här på bilden väntar jag på att de ska komma.

När de kom så fick jag äntligen åka det här fina tåget. Satt såklart längst fram så det var jag som körde och de andra var mina passagerare.

Jag undersöker snön som fanns utanför ishallen.

Sen åkte jag en annan karusell. Det var gammeldags bilar åkte runt runt. Lite snurrigt men kul.
 
Efter det var det dags för hoppborgen. Först höll jag mig i säkerhet på ena sidan men sen blev jag modigare och då var det superkul!




En film från när jag hoppar i hoppborgen.




Det fanns fotbollar som man skulle skjuta och gör mål på uppblåsbara målvakter. Det var superkul och jag ville helst inte lämna ifrån mig bollen alls.

Mer skjutande.

Här är det meningen att jag ska kasta ärtpåsar på trollen för att vinna ett pris. Men jag fattade inte riktigt grejen så jag försökte lägga tillbaka ärtpåsen där de andra låg. Som tur var, var det pris varje gång så jag vann en söt liten hund.
På kvällen var jag och pappa ute och åkte cross. Då stötte vi på min bästis Manuel och hans pappa. Det var superkul att träffa Manuel för det var länge sen vi sågs. Han fick provsitta crossen med mig, det gillade han. Sen sprang vi omkring och busade och tog oss till lekparken där vi busade ännu mer.

Pappa hjälpte oss att komma upp i klätterställningen. Det är lite knöligt.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...