lördag 27 augusti 2011

Resten av juli


Några dagar efter vi kommit hem från landet gick jag och mamma till gården på min förskola. Där träffade vi några barn och mammor från mammagruppen. På bilden plockar jag och Olivia vinbär.

Senare träffade jag min grannkopis Erik på gården. Mamma tog ner mitt bilgarage och då lekte vi med det en stund.

Sen cyklade vi runt på gården och efter det cyklade vi till parken och lekte där istället.

Pappa fick ett erbjudande han inte kunde motstå. En helhäftig bil som jag såklart fick av honom.

Jag gillar att leka med min tåbana och mina tåg.

Hemma hos mormor och morfar går det bra att springa med rumpan bar och leka med vatten.

Mormor gjorde jättegod körsbärssaft och sylt som vi fick med hem. Kimmy och Lucy kom förbi och vi bakade scones som vi la sylten på och sen drack vi den goda saften till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...