torsdag 8 december 2011

Kalas hos kusinerna 12 oktober

Mina kusiner fyllde 4 och 1 år idag och vi åkte till dem på kalas. Kusin M fick en springcykel. Samma märke som jag har men en för lite större barn. Jag hade med min sparkcykel så vi gick ut och cyklade tillsammans.

 Full fart utanför på deras gata. Den lutar lite lagom nedåt så jag fick bra fart!

Jag är jättebra på att köra sparkcykel. Jag hoppade helt över en sån med 3 hjul som andra barn i min ålder har och gick direkt på en för större barn.

Min farmor är en riktigt paparazzi, hon fotar oss alla hej vilt!

 Kusin M kikar på en av sina presenter.

Kusin E undersöker en av sina presenter också.

Jag fick också en present av farmor. En stor dinosaurie, den gillade jag!

Jag fick också en jättefin bil som jag lekte med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...