lördag 11 februari 2012

Promenad till mormor och morfar 11 februari

Vi tog en promenad och sålde en tröja till en tjej och hennes dotter. Jag somnade i vagnen men vi gick vidare till mormor och morfar. Dit kom även min mammas faster, hennes man och deras dotter.

Jag började med att bakas världens lass i blöjan. Sen fick jag kalsonger på mig. Men sen bajsade jag igen men i byxorna. Löst var det. Då kom mamma och pappa på att det nog var päronen jag åt innan. 3 st klämde jag i mig och jag har reagerat på samma sätt tidigare.

Sen åt vi goda våfflor.



Michelle undersöker mina tår.



Jag leker med garaget och bilarna. Michelle ville gärna ta bilarna när de åkt ner men då blev jag arg.



Klättra upp och krama pappa.



Lite gos med morfar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...