torsdag 28 maj 2009

Bilder

Jag är 4 timmar gammal och träffar min morfar för första gången. Mormor var också med men fastnade inte på bild.

Tjocka släkten hälsade på när jag var 2 dagar. Här är jag tillsammans med gammelfarfar.

Gammelmormor hälsar på mig. Min blivande fadder Daniel syns också på bilden.
Lilla plutten jag i min stora balja/säng några timmar innan vi åker hem.

Första badet var inte populärt för 5 öre!
Den här bilden skickade vi in till tidningen med annonsen att jag var född.
Jag fick så fina presenter av innebandylaget. Tack så mycket!

1 kommentar:

  1. Vad roligt Jill! Skall följa prinsens blogg varje dag! Så fina bilder, skulle vilja ha original på Cd när ni få tid. Kram till er alla och speciellt till prince Vince!// Lucyna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...