fredag 29 maj 2009

Middag hos Fanny och Henrik 21/5

Mamma måste bara visa en så gullig bild på mig som vi tog straxt innan vi skulle åka iväg till Fanny och Henrik. Jag ligger på pappas kudde men har halkat av. Mamma tycker jag liknar en apunge, en söt sån förstås!


Det var jättekul att träffa Fanny och Henrik. Deras barn Loke, Smilla och Svante var väldigt nyfikna på mig. Loke pussade på mig och ville gärna klappa och gosa. Smilla hjälpte till att lägga på filten och gav mig klappar.
Mamma tog många bilder på oss. Här kommer några av dem.

Jag, Loke, Smilla och Svante. Loke var jätteduktig på att hålla i mig tyckte mamma.
Smilla håller så fint i mig och klappar på mig.
Loke pussade mycket på mig och vi lyckades fånga det på bild, så sött tyckte föräldrarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...