fredag 29 maj 2009

Hos mormor och morfar

Idag tog vi en promenad i det fina vädret hem till min mormor och morfar.
Pappa har sålt sin cross nu när han inte kan köra efter sin knäoperation. Som plåster på såret köpte han en radiostyrd bil och den skulle han hämta idag. Eftersom vår bil är på verkstan så fick han låna en bil av mormor och morfar. Jag och mamma stannade kvar hos dem och gosade med hundarna och jag gosade med mormor och morfar också.

Mormor Monika och jag ute i trädgården.


Morfar Lasse/Dala och jag myser.


Sen hade vi stämt träff med mammas gamla vänner Karro och Jennie. De ville så gärna träffa mig, mamma sket de nog i haha. De kom hem till mormor och morfar och stannade i 2 timmar. De satt och pratade gamla minnen från högstadiet och skvaller om människor de kände förrut. Himla trevligt och jag trivdes bra i famnen på dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...