fredag 29 maj 2009

Örbys små monster 19/5

Vi bestämde träff i Tyresö centrum med Kattis och hennes lilla monster Melvin. Melvin föddes ungefär 1 månad innan mig.
Medan jag och Melvin sussade sött satt morsorna och smaskade mat på Green Bull och pratade om allt möjligt. Himla roligt att prata med någon som vet vad man pratar om tycker mamma.

Kattis och mamma spelar i samma innebandylag, Örby. Just nu går vi alla och väntar på det 3:e monstret som blir Veronicas bebis. Spännande att se om det blir en pojke till eller en flicka.

Här är Örbys små monster. Melvin ligger i vagnen och Kattis håller mig bredvid honom. Jag är egentligen nästan hälften så liten som Melvin men eftersom jag är närmare kameran så ser jag väldigt stor ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...