måndag 10 augusti 2009

3 månader gammal 1 augusti

Nu har jag blivit hela 3 månader. Stora killen!
Mamma och pappa köpte jättefina leksaker till mig som spelar en liten melodi. Jag kan faktiskt hålla i dem en liten stund om jag vill.


Om ni undrar varför det ligger handdukar under mig så är det pga blöjbyte och för att förhindra kräks på nya soffan.
Ja just det, vi har köpt en ny soffa också. En stoooor soffa och fin också! Det kommer en bra bild på den snart.
Vill ni veta vad som hände när vi köpte soffan?
Pappa struntade i att sätta fast ryggkuddarna och lät dem ligga öppet på flaket. På väg hem var det en man i en bil som tutade och pekade bakåt.
Då fick vi vända och då hittade vi 3 kuddar som ramlat av. De var smutsiga med annars okej.
Fick lämna dem till kemtvätten och sen när vi kom hem upptäckte vi att det saknades 1 kudde till men då fick pappa åka ut själv och hämta den. Mamma var inte speciellt glad på pappa då och pratade något om att han skulle sova på balkongen!


Fin puff jag har va? Den är superskön att mysa i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...