måndag 10 augusti 2009

Kompisträff och middag hos mormor och morfar 31 juli

Mamma och jag träffade våra kompisar idag. Vi åkte hem till Lynn och Spencer och tittade på deras hus. De håller på och bygger ett stort hus som de ska bo i sen. Nu bor de i ett pyttelitet hus medan de väntar på att det stora ska bli klart.
Min pappa packade min väska och glömde bort nappflaskan. Tur att Ellie också äter ur flaska så jag kunde låna hennes. Den var rosa och jättefin!

Lynn längst bort och Christine närmast. Jag, Ellie och Spencer ligger i våra vagnar för tillfället. Sen ville vi alla sitta med vid bordet men då kunde ju ingen ta något kort tyvärr.


Sen åkte vi hem till mormor och morfar och åt middag tillsammans med dem och gammelfarfar och gammelmormor.
Jag och gammelfarfar Sven.


Ett till generationskort.
Morfar, gammelfarfar med mig i knät och mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...