söndag 23 augusti 2009

En händelserik dag 18 augusti

Vi började dagen med en liten promenad till busshållplatsen. Det var första gången jag åkte buss och det var väl rätt så roligt. Hade varit roligare om jag fått sitta upp, för nu såg jag inte så mycket. Vi åkte till mammas förr förra jobb Kulingen och hälsade på barnen och personalen.


På kvällen skulle mamma på innebandymöte och sen på träning så fadder Daniel kom och hämtade mig hemma. Vi tog en promenad hem till hans hus. Vi hade roligt nästan hela kvällen och jag myste med deras katter och med Daniel och Kim förstås.


Daniel matar mig.


Jag fick stanna längre än det var tänkt hos Daniel och Kim för mamma gjorde illa knät när hon tränade. Hon fick åka till Sös men där var det så lång kö att hon skulle få vänta 6 timmar så hon åkte hem istället. Pappa fick åka hem från bilen och hämta mig. Sen kom faster Kimmy hem till oss och sov över så att mamma skulle slippa gå ur och i sängen med sitt onda knä.
Jag sov med Kimmy på soffan, både hon och jag tycker den är supermysig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...