måndag 10 augusti 2009

Minigolf och tacos 9 augusti

Först av allt vill jag gratta min mormor som fyller 54 år idag.

Alla kom hem till mig och tittade på vår lägenhet. Det är ju bara Tommy och Jasmine som inte sett den innan, men de andra ville se nya soffan och bordet. Efter de sett allt tog vi en promenad bort till mormor och morfar och gav mormor en blomma. Sen gick vi vidare till minigolfbanan.

Farmor och jag tog det lugnt medan de andra spelade. Det var jättefint väder och härligt.
Helena var bäst av alla, hon hade 48 poäng. Pappa hade 52 och mamma 54, det tyckte jag var rätt bra också! de kom 3a och 4a.

Efteråt gick vi hem till faster Kimmy och åt tacos med glass till efterrätt. Sen kramades vi och sa hej då till farmor, farfar och faster Lucy som åker tillbaka till Malmö imorgon. Faster Tommy och Jasmine fick också kramar för de åker hem till Singapore imorgon också. Vi hoppas att de snart kan komma till Sverige igen! De andra fick också kramar förstås.

Jag och farbror Tommy hemma hos faster Kimmy.


Jasmine och jag hemma hos faster Kimmy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...