tisdag 11 augusti 2009

Innebandy 11 augusti

Idag tog vi det lugnt hemma på morgonen.

När mamma och pappa åt lunch satt jag i min fina stol och lekte med mina leksaksnycklar.
Efter lunchen gick mamma till centrum och träffade Fanny och jag var hemma med pappa.
Mamma och Fanny kollade lite i affärer och åt varsin glass. Sen promenerade de hem till oss och satt och busade med mig i soffan.

På kvällen tog mamma fram sin innebandyklubba och åkte med morfar och Kattis till sin innebandyträning. Jag och pappa stannade hemma och myste tillsammans.
Mamma var helt slut när hon kom hem, hon har inte tränat innebandy på 1 år ungefär. Men det hade tydligen gått rätt bra ändå, fast hennes astma medicin var slut. Mamma har berättat för mig att det var jätteroligt och att jag ska få följa med dit något träning och säga hej till alla som tränar. När jag blir större ska jag ta med mig min innebandyklubba och min boll också, men det får vänta tills jag kan gå tror jag.

2 kommentarer:

  1. Morfar undrar om du har träningsverk idag ?

    SvaraRadera
  2. Nej, faktiskt inte konstigt nog. Får ta i hårdare nästa träning tror jag :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...