måndag 1 juni 2009

Shopping och grillning 30/5

Jag och mamma åkte på shoppingrunda tillsammans med Fanny, Henrik och alla barnen.
Först åkte vi till Barnens Hus som ligger i Nacka. Första gången jag var där, det var en stor affär med massor av roliga saker. Vi köpte en mobil/speldosa att ha ovanför spjälsängen. Om man vill kan den även spela upp som en film med bilder i taket. Ska bli spännande att se hur den fungerar. Har inte fått upp den ännu men lägger in en bild när den är på sin plats.

Efter att vi ätit på McDonalds så skickade vi hem Henrik med alla ungar förutom mig. Han skulle hämta upp pappa Dennis på vägen så de kunde umgås lite. Sen åkte jag, mamma och Fanny till Farsta centrum. Mamma och Fanny tyckte det var jätteroligt att få umgås bara de två, jag räknas tydligen inte ännu. Fannys barn måste man ju underhålla och hålla koll på, även om de oftast är riktigt duktiga så blir det ju en annan sak än med en bebis i vagn.
Fanny hittade en par jättefina jeans som satt hur bra som helst på henne. Hon är så duktig och försöker gå ner i vikt nu, tror hon gått ner runt 6 kg än så länge.

Sen åkte vi hem till Fanny och Henrik och grillade. Mums!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...