måndag 21 december 2009

Konsert med Carola och åkpåse inhandlad 21 december

Jag och mamma åkte tillsammans med mina fastrar till haninge för att köpa en åkpåse till mig. Det är så rackarns kallt ute så overallen räcker inte längre. Babyland hade kampanjpris på en fin svart med jättemysigt fleecefoder inuti. Det blev gammelmormors julklapp till mig, tack gammelmormor!

Sen lämnade mamma mig hos gammelfaster Ingrid för hon och fastrarna skulle vidare för att se på Carolas julkonsert.

Mamma skriver
Jag och Vincents fastrar åkte in till Djurgården och till Cirkus. Vi mötte upp farmor och farfar och farbror där. Konserten var jättebra förutom allt prat om Gud och Jesus men det gick rätt bra att stänga av öronen när det blev för mycket.

Med på konserten var också Paul Potts (stavning?) som vann engelska Got Talent tävlingen tidigare. Han sjunger något liknande opera och är väldigt duktig.


Carola spexade en hel del tillsammans med sitt band och vid ett tillfälle tog hon upp massor av barn på scenen. Hon pratade med dem och de var med och sjöng. Såg himla mysigt ut!


Under tiden var Vincent hemma hos min faster och kusin. Han hade det jättebra där och var nöjd hela kvällen.

Faster Ingrid och Vincent leker.


Vi lämnade ferrarin där så att Vincent skulle kunna springa omkring. Han fick leka med deras bakborste och den var både spännande och läskig.


Lite mat fick han i sig också. Sigrid hade sin kompis på besök och Vincent tyckte att han var väldigt rolig.


Efter lite skönsång av Ingrid somnade Vincent först i hennes knä och fortsatte senare att sova i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...