lördag 26 december 2009

Lite av mina nya konster 26 december

Så här står jag väldigt ofta och försöker ta mig framåt. Tyvärr resulterar det enbart i ett näsplask varje gång. Mattan jag står på är den jag fick av Siri och Olle i julklapp.


När jag inte gör som på bilden ovan gör jag istället så här. Det är också väldigt roligt men inte är det lättare att ta sig framåt tyvärr.


En ny konst är även att stajla så här fint!


Vem har sagt att man måste använda händerna för att leka med den här?

2 kommentarer:

  1. Vilken sötnos! Hur gammal är han?

    SvaraRadera
  2. Ja, han är verkligen söt din son! Jag brukar inte säga till folk att deras bebisar är söta om jag inte tycker det. Haha.
    Ja, Joel med sina små tänder. Det sa POFF så hade han 8 i munnen. Ungefär så gick det faktiskt till. :) Han bits skithårt dessutom! Haha. Nåja, uppdatera snart igen så man får läsa mera!! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...