lördag 12 september 2009

Babysim 12 september

Idag var det babysim igen. Spencer var i Dalarna med sina föräldrar så han kom inte idag. Det var tråkigt tyckte både jag och mamma. Det var flera barn borta men som tur var kom det några stycken så jag slapp vara ensam.
Jag sprattlade jätte mycket i vattnet, det var skojigt. Vi fick vatten över ansiktet idag också. Simläraren kom fram till mig och sa "Nu kommer det vattnet" och så hällde hon det över ansiktet. Det gick bra men jag började nysa efteråt. Nästa gång ska vi doppa ansiktet i vattnet, spännande!


Det tar verkligen på krafterna att bada ska ni veta. Mormor kom förbi när det precis var slut, hon trodde det höll på längre än det gjorde. Hon hann knappt säga hej innan jag somnade.
Jag, mamma och pappa åkte till pappas arbetskompis en stund efter babysimmet. Vi fikade och hade det trevligt.
När vi väl kom hem var jag så trött och somnade gott i soffan. Mysigt va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...