onsdag 23 september 2009

Öppna förskolan och bus med familjen Dahlström 23 september

På morgonen idag fick jag sitta med pappa och kika på bilar på datorn. Väldigt spännande och när filmen var slut blev jag jättearg, ville se flera bilar!


Jag, mamma och pappa tog en promenad till centrum där vi träffade Fanny, Henrik, Loke och Svante. Vi åt lunch tillsammans och sen gick jag, Svante, mamma och Fanny till Öppna förskolan. Vi sjöng tillsammans med de andra barnen och sen busade vi och lekte med alla sakerna.

Sen tog vi bussen till Krusboda och hämtade Smilla på hennes förskola. Efter det gick vi hem till familjen Dahlström (Henrik hette också Dahlström och när han och Fanny gifte sig så bytte hon till det. Så vi är ju nästan släkt kan man säga) och fortsatte busa.
Svante fyllde 1 år den 19/9 och vi skulle varit där på kalas men pappa blev sjuk. Så han fick sitt paket idag istället. En jättefin namnskylt att ha på barnvagnen.

Smilla och jag. Hon gillade att klappa på mig och jag fick en del pussar också.


Svante kollar in mig noga, vad är det för filur som ligger i min soffa säg?

3 kommentarer:

  1. Hej Familjen!

    Härliga bilder, visst växer mormors lilla
    vovvsegull. Men låt honom inte bli data-
    beroende.
    Kramar från Monika & Mostrarna

    SvaraRadera
  2. Nej då mormor. Han föredrar tv och mobil framför datorn :p
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag vill bara tipsa om tävlingar jag har inne hos mig - man kan vinna kläder från SOBEA, Alfons Åberg-bokpaket och leksaker från Lajbansson - kika gärna in och var med! kram Carolina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...