söndag 13 september 2009

Lägenhet och jag och pappa 13 september

Vi har anmält intresse på att flytta till en annan lägenhet här i Tyresö. Mamma satt som klistrad framför datorn och lyckades komma först i kön på den. Nu väntar vi på att få kika inuti och sen tala om i fall vi vill ha den eller inte. Om vi vill det så ska vi bara bli godkända först och det är nog inga problem.
"Våran" dörr är inuti den röda ringen. Det är som 4 hus tillsammans så det blir en skyddad gård i mitten där det finns en liten lekplats som ni ser på bilden. Det är ett jättemysigt område och lugnt och skönt.


Vi åkte hem till mormor och morfar en stund idag också. Vi lämnade över lite saker som de behöver ha när de ska vara barnvakt åt mig när mamma jobbar med Siri och Olle på torsdag. Det var roligt att träffa dem och jag fick många pussar av hundarna också. Sen blev jag så väldigt trött och bara skrek tills mormor tog upp mig i famnen och gav mig nappen och snuttefilten, då somnade jag på studs. Fick prova min fina resesäng som mormor och morfar gav mig på min Välkomstfest, i den sov jag gott!

Hemma igen så var jag på rätt grinigt humör och svårt att komma till ro. Men att få sitta på pappas axlar var en höjdare. Lite skillnad från förra gången som ni kan se här.

1 kommentar:

  1. Vänta du bara lille Vincent. Nästa lördag är du överlämnad i fastrarnas vård under ett par timmar. MOUHAHAHAH. Du kommer gullas med så det står härliga till! :) Inte säkert vi vill lämna tillbaka dig :D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...