måndag 15 juni 2009

10/6

Jag gillar att ligga på min "hundfäll" som mormor köpt till mig. Den är supermysig!
Ibland ligger jag på rygg och spanar och slår på sitt gym eller så tränar jag på att lyfta huvudet. Jag kämpar och kämpar, men jag liksom drar bort armarna samtidigt som jag lyfter huvudet och då blir det ju himla svårt. Men jag kan i alla fall vända huvudet och lyfta det pyttelite upp i luften.


Stor och liten. Pappa Dennis hand till vänster.


Ett bevis på att jag går upp i vikt som jag ska. Jämför med bilder från när jag var nykläckt så ser man verkligen att jag fått lite hull på kroppen. Gullunge tycker mamma!


Kommer inte ihåg vart vi skulle ens, men tycker jag ser så cool ut i de här kläderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...