onsdag 17 juni 2009

Besök på Kulingen och Dennis hos doktorn 17/6

Först börjar jag med detta igen. Grattis Lucy på födelsedagen!
Sen vill jag också tala om att Veronica i innebandyn fått en dotter som heter Nellie, grattis!

Idag hälsade mamma och jag på hos mammas gamla jobb, där Siri och Olle gick på dagis. Kulingen, som förövrigt är världens bästa förskola. Egentligen vill mamma att jag ska gå där, men hon har fått tänka om eftersom hon tycker det är viktigt att jag får gå tillsammans med barn som bor här i närheten och som jag ska gå i skolan med senare.

De hade midsommarlunch och dans runt stången. Jag var lite grinig och ledsen, men barnen tyckte jag var så söt och såg ut som en docka. Helen (en personal) satte sig med gitarren och barnen sjöng för mig och då blev jag så nöjd. Jag fick låna en krans att ha på huvudet när vi var där.

Vi åt god mat ute på gården. Det var fint väder, men lite kallt. Sen när personalen hade rast åt vi mumsig fika. Lena i köket är superbra på att göra både mat och godsaker. Till fikat var det nån maräng, med jordgubbar och nån nejlikasås tror jag och så hade hon gjort vitchoklad-glass. Himla gott var det!

Sen fick jag vandra runt till personalen, tyvärr hann inte alla hålla i mig för pappa väntade på att hämta upp oss med bilen. Men det blir fler gånger. Jag fick också jättefina kläder. Tack så mycket!!

Pappa var och träffade farbror doktorn om sitt knä idag. Det såg bra ut sa doktorn. Han behövder ingen sjukgymnastik utan ska fortsätta att gå och röra mycket på knät.
Här ser ni hur skruvarna sitter inne i hans knä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...