torsdag 4 juni 2009

Lite blandat 3/6

Mamma köpte ju en mobil/speldosa tidigare. Vi provade att sätta upp den på spjälsängen och den var helt värdelös faktiskt. Satt inte fast bra alls och bilderna i taket syntes knappt. Nä, den fick flytta tillbaka till affären. Vi köpte en sköldpadda som lyser upp taket med blå eller gröna stjärnor istället, den spelar ingen musik och så, men väldigt fin. Skulle vilja ha en musikmobil, alltså en med figurer som hänger ovanför spjälsängen och snurrar samtidigt som den spelar musik. Kanske jag får en i Välkomstpresent?

Som sagt så åkte vi tillbaka med den värdelösa mobilen/speldosan. Jag somnade redan innan vi satte oss i bilen. Tröttis!


På kvällen provade jag att sitta i babysittern igen. Sist gick det väl sådär, men nu gick det kanonbra. Kanske behövde jag bara bli lite starkare i nacken? Under vår shoppingrunda tidigare på dagen köpte vi en leksaksbåge att ha på babysittern, där kan man sätta fast leksaker. Jag satt som en gud och stirrade på leksakerna. Jag försökte nå dem med händerna och blev riktig frustrerad och arg innan jag kom på att om jag lutade sig åt ena hållet så nådde jag med handen som var längst upp. Smart är jag, men var inte så bekvämt hehe.

Jag som fokuserar på nallen, ska jag lyckas nå nallen den här gången?


Det är inte bara nacken som jag tränar på att hålla upp.
Så här brukar jag göra när jag blir jättearg.


Här har jag lugnat ner sig och håller på att somna!

2 kommentarer:

  1. heheh
    ser jätteroligt/gulligt ut ;)
    kram Lucen

    SvaraRadera
  2. Wow!
    En liten cirkusartist!!!! :) Det ser helt spaceigt ut! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...