tisdag 2 juni 2009

Besök på bvc 1/6

Idag (igår, för klockan är snart 1 på natten) hälsade vi på Bvc-tanten. Jag sov som en stock när vi kom dit så mamma och hon pratade lite först. Mamma berättade att hon bestämt sig för att ge upp amningen helt. Kändes inte värt att både jag och mamma ska må så dåligt när det ändå inte fungerar. Har inte varit redo att ge upp tidigare, men idag på dagen så kändes det bara så rätt. Jag är nöjd med flaska och ersättning och det är inget jag mår dåligt av. Mamma vill bara att jag ska må bra!

Sen fick mamma lov att väcka mig för jag skulle ju vägas. Jag blev inte direkt glad. Och uppe på skötbordet när blöjan väl åkt av så hämnades jag genom att kissa och sen kissa igen!
Efter allt kiss var det dags för vågen och den är ju inte heller så rolig. Stackars mig!

Dagens vikt: 3475 gram. Det ni! Nu har jag gått upp mer än 1 kg sen jag föddes den 1/5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...