fredag 12 juni 2009

Middag och mitt leende 7/6

Idag var mamma och jag hembjudna till Siri och Olle på middag. De andra, alla utom jag, åt mumsig mat och busade. Siri och Olle tyckte det var roligt att träffa mig och hjälpte till att hålla flaskan när jag åt. Olle sa att jag kunde få låna hans säng om jag blev trött. Sen ville de hålla i mig och det fick de såklart göra!
Tidigare arbetade mamma på Siri och Olles förskola och är ibland hemma hos dem och leker medan deras föräldrar är på kurs eller annat.

Här ligger jag så mysigt i Siris famn.


På kvällen lyckades mamma fånga ett litet leende. Några minuter innan log jag så stort och fint men då var kameran i ett annat rum förstås. Men som tur är hann de fånga detta leendet istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...