fredag 12 juni 2009

Sveriges Nationaldag

Vi blev hembjudna till mormor och morfar för att äta glass med jordgubbar. Tänkte passa på att kika på fotbollen också, Sverige mot Danmark. Medan de andra mumsade på jordgubbar och glass och tittade på fotboll tog mormor med sig mig och Mahjongg upp och sussade ett par timmar. Här håller jag precis på att somna.
Det var verkligen ingen rolig match att titta på. Fy farao vad Sverige var dåliga, usch och blä!
Vi som sov missade absolut ingenting sa mamma.
Och stackars Henke också som efter matchen fick reda på att hans lillebror hade dött.

När vi kom hem kräktes jag över sig själv ett antal gånger. Det går så himla fort, mamma hinner inte fånga fast hon sitter där med handduken redo. Så då fick jag hoppa i badet. Detta var andra gången jag badade i badkaret, finns bild från första gången tidigare i bloggen. Då tyckte jag att det var jättehemskt och gallskrek hela tiden. Nu satt jag så nöjd och belåten och bara njöt! Var himla roligt att se tyckte mamma och pappa.

1 kommentar:

  1. Lilla skrutten. Han växer ju så det knakar! Helt underbar är han :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...