måndag 15 februari 2010

Alla hjärtans dag 14 februari

Jag och pappa sov en stund tillsammans efter frukosten. Sisådär några timmar blev det.
Sen fick vi skynda oss för vi skulle åka och titta på innebandy med morfar igen. Den här gången var det mammas lag som spelade. Mammas lag heter Örby och de spelade jättebra men förlorade ändå med 3-2. Det var trist men det är bara att ta nya tag och kämpa ännu mer på nästa match.
I periodpauserna fick jag krypa omkring inne på planen, det var skojigt. Och så såg jag morfar och han fick många leenden av mig då! Det fanns en flicka där också fast hon hejade på det andra laget. Hon sprang omkring och dansade men stannade en stund vid mig för att prata och klappa mig på huvudet.

Efter matchen åkte vi till Tyresö centrum. Vi handlade 3 par strumpor till åt mig, Morfar handlade 6 st innan men jag behövde fler för mina fötter har blivit så himla stora. Sen handlade pappa en Alla hjärtans dag present åt mamma.
När vi kom hem tog vi det mest bara lugnt förutom att mamma och pappa satte upp gardinen som mamma har fått i för tidig födelsedagspresent av mormor och morfar. Vi tog några bilder men de blev inte bra, får försöka igen senare. Det blev i alla fall väldigt fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...