måndag 1 februari 2010

Babysim m.m 30 januari

Så var det dags för babysim igen. Tyvärr blev det strul med sömnen nu också men istället för att behöva bli väckt precis innan så sov jag inte alls. Det gjorde ju såklart att jag var aptrött på simmet. Jag var som en liten apunge på mamma också, klättrade upp på hennes axel och höll i mig så hårt jag kunde. Men jag var inte ledsen under tiden i alla fall.

Efter babysimmet åkte vi hem till mormor och morfar och åt lite lunch. Jag busade lite med hundarna också. Det är tur att de är så himla snälla för Macy fick sig en del kramar av mig. Jag försökte ta hennes nos också men då fick jag bara en puss tillbaka.
Ni kan ju tänka er hur trött jag var efter babysimmet så jag sov en stund i min säng som alltid står hemma hos mormor och morfar. Jag tror att jag drömde något läskigt för efter ett tag vaknade jag och var ledsen, då fick jag komma upp till mamma och då somnade jag om i hennes famn. Mycket mysigt tyckte jag och mamma också!
På eftermiddagen kom faster Kimmy över till oss. Hon hjälpte till att fixa vår bärbara dator som inte alls ville fungera som vi ville. Sen busade hon massor med mig förstås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...