lördag 20 februari 2010

Massor av bus hos mormor och morfar 19 februari

Först hade vi tänkt följa med några mammor och bebisar till Nacka Forum men pengar är inget som flödar den här månaden så vi beslöt oss för att hoppa över det. Vi ringde mormor istället och åkte över till henne. Åt lunch tillsammans och sen blev det jätte, jättemycket bus.

Jag visste inte att tidningar kunde vara så roliga att leka med. Här försöker jag ta upp tidningen medan jag står på den.

Blev inte riktigt som jag tänkt mig men det dög bra ändå!

Mormor var så knasig och försökte slå in mig i tidningspappret, som en present ungefär. Knasmormor!

Det är lite konstigt men mest spännande när mormor går ut på verandan. Nu kom jag på att jag kunde ställa mig upp och titta ut på henne genom fönstret. Hon gömde sig och så hoppade hon fram, jätteskoj!
Vi stannade kvar och åt middag också och medan mormor höll på i köket passade jag på att leka med några kastruller. Väldigt roligt var det!
Morfar kom hem och vi busade också en hel del men det har vi inga bilder på tyvärr.
Det var verkligen synd att vi inte hade kameran med vid matbordet för jag bara skulle ha något att äta när de andra åt. Fast jag ätit lite tidigare. Tur att jag fick smaka potatis och sås och sen fick jag banan. Jag är ett matvrak säger nästan alla men det är ju bättre än åt andra håller tycker mamma.

Tanken är att det ska komma in 2 filmer också men just nu är det strul med uppladdningen säger mamma. Så ni får vänta lite på dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...