söndag 2 januari 2011

En drös med bilder igen

Det är ju sjutton så dålig jag är på att uppdatera. Här kommer i alla fall en hel hög med bilder som ni kan få beundra, hihi.

Ville inte sova i min säng utan sitta hos mamma i soffan. Då kan det gå så här.

Min morfar, jag och Mahjongg. Ibland tycker jag att det är kul att mata Mahjongg med godsaker, fast bara ibland.

Jag har börjat ta av mig blöjan själv så då plockade mamma fram lite kalsonger till mig som legat i växalådan. Sen måste jag gå på toan också men det är rätt roligt. Mamma eller pappa lyfter upp mig och sen sitter jag där i 3 sekunder, sen vill jag torka mig för det vet jag att man ska göra. Det roligaste är att dra papper från toarullen och sen kasta ner i toan. Men på bilden så visar jag upp mina snygga kallingar under tiden som jag tittar på tecknat på tvn.

Jag tog med mig morsan ut på en promenad med min kompis Idun och hennes mamma Eva. Vi gick lite och sen lekte vi lite utomhus. Efter det gick vi hem till Idun och busade.

En annan dag så träffade vi Idun och Eva igen. Då kom de hem till oss och jag och Idun busade jättemycket tillsammans.

Något som var himla skoj var att kasta sig ner på min saccosäck. Vi kastade oss ner tillsammans och rullade av och skratta massor. Inte gjorde vi oss illa heller, inte just då i varje fall.

I början av december kom mina fastrar hem till mig. Faster Kimmy hade fått hem ett efterlängtat spel som heter Kinect och är till xbox360.

Vi flyttade undan soffan så vi skulle få bra plats. Kinect är en kamera som liksom följer ens rörelser så att gubben på tvn gör samma sak som en själv. Om man hoppar så hoppar gubben också, fattar ni? Det var jätteroligt att spela!

Jag lägger ett nytt pussel som jag fått av mamma. Jag gillar pussel men om det är ett helt nytt vill jag gärna ha lite hjälp i början.

Det vill till att man är väldigt väldigt fokuserad om man ska klara av att få dit klossen på pinnen. Inte helt lätt faktiskt!

Innan faster Lucy åkte ner till farmor och farfar för att fira jul så kom hon hem till mig och var barnvakt. Mamma och pappa gick till bowlinghallen och spelade en stund. Mamma vann! Men i alla fall, Lucy passade mig och jag fick 2 julklappar av henne. En fin bil och en blöckflöjt. Jag har precis lärt mig att blåsa så jag spelar gärna i min fina blöckflöjt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...