söndag 23 januari 2011

Julafton igen 16 januari

Eftersom vi inte kunde fira jul tillsammans på julafton så firade vi nu istället. Mina fastrar Kimmy och Lucy och mina kusiner och min farbror M och hans fru H kom hem till oss. Min ena kusin M, hon är lite mer än 3 år. Vi lekte lite, busade lite och bråkade lite. Det är svårt när andra också måste få använda mina leksaker, då vill jag gärna ha just den saken också. Men det gick ändå rätt så bra. Lilla kusinen E hon är bara 3 månader så hon lekte inte med oss. Men nästa julfirande får hon gärna vara med och leka!

Farbror M läser för mig.

Faster Kimmy läser för mig och kusin M.


Jag och M leker i mitt rum.

Kusin E och hennes mamma H.

Faster Kimmy jagar mig och kusin M, jättekul!

Kusin M hjälper mig att öppna den stora julklappen.

Tjihoo, ett eget trumset!

Hoppa i sängen, det var himla skoj!
Faster Kimmy, kusin M, faster Lucy och jag spelade Kinect.

Faster Kimmy och fina lilla kusin E.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...