fredag 15 juli 2011

Andra dagen i Skåne 5 juli

Mamma, Kimmy, Lucy och H åkte och shoppade tillsammans. Lund, Malmö, net on net, media markt, skoaffärer, grossen och säkert en del ställen till besökte dem. Jag stannade kvar i stugan tillsammans med pappa och resten av gänget.

På morgonen lekte jag med min såpbubbelpistol. Den är jättekul.

Lite svårt att få ut bubblorna så jag var tvungen att titta noga och koncentrera mig.



 
Skrindan är väldigt rolig. Jag kan klättra i den själv och ur också förstås.
 
Medan mamma var och shoppade passade jag på att måla med tuschpennor. Pappa hittade mig i soffan där jag satt och ritade på mitt ena ben. Men jag var duktig för jag lät bli soffan och väggen i alla fall. Sen gick vi till sjön och badade ett bra tag. Det var superduper kul men bilderna finns på farbror Ms kamera tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...