tisdag 19 juli 2011

Fjärde dagen i Skåne 7 juli

Den här cykeln eller vad man ska kalla det hade pappa när han var liten. Han åkte runt på den i en väldig fart. Nu har jag tagit över hans roll. Går att få upp bra fart både inomhus och utomhus.
 
Måste stanna och pilla örat lite bara.
 
Jag och kusin M tar en liten springtur. Ser ut som jag jagar henne med knytnäven i högsta hugg men det är bara som det ser ut.

Lite youhurt är gott som mellanmål.

Baddags igen. Jag vågar hopp från bryggan om jag får hålla någon i handen. Den här gången var det pappas hand jag höll i. Skojigt att hoppa!

Försöker samla ihop mina kottar från bryggan.

Att hoppa från bryggan själv är som sagt läskigt men att hoppa själv när man redan är i vattnet är en baggis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...