fredag 15 juli 2011

Lång resa till Skåne 3 juli

På dagen lekte jag lite med grannkompisen Erik igen. På eftermiddagen åkte vi till pappas jobb och hämtade upp honom. Vi åt middag där och efter det började vi den långa resan ner till Skåne och pappas familj.

Allra först åkte vi till Andreas i Södertälje och fick låna hans bärbara dvd-spelare som vi satte in i bilen. Så jag kunde titta på film under tiden vi åkte i bilen. Det blev superbra och jag var glad hela resan.

Vi stannade ett par gånger och på ett av ställena fanns det en häst och en bil jag fick åka på.  

Vi kom fram till Stugan, som är pappas familjs landställe, mitt på natten. Farmor, faster Kimmy och faster Lucy var fortfarande vakna och vänta på oss. Vi hoppade rakt i säng och sov ett par timmar innan det var dags att vakna för en ny dag i fina Skåne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...